Upravljanje projektima

Kroz uslugu upravljanja projektom, nudimo aktivnosti kompletnog upravljanja projektom tijekom trajanja projekta, od inicijalne razrade projekta do stavljanja objekta u funkciju. Isto obuhvaća potpunu uslugu upravljanja projektom koordinacijom svih sudionika, praćenjem procesa projektiranja, ugovaranja izvođača i praćenjem procesa gradnje.

Stjecanje nekretnina

  • Prepoznavanje tržišnog potencijala
  • Analize i koncepti najbolje namjene
  • Provođenje studija izvedljivosti
  • Upravljanje cijelim procesom nabave
  • Dubinska analiza
  • Subvencije i sredstva

Analiza tržišta i analiza lokacije

  • Analize tržišta i namjene
  • Dobivanje i usklađivanje stručnih mišljenja
  • Definiranje i vrednovanje uvjeta vezanih uz vlasti, politiku i okoliš
  • Imovinskopravna kontrola

Koncept projekta

  • Porezno i ekonomsko planiranje
  • Određivanje koncepata upotrebe prilagođenih lokaciji i tržištu
  • Koncepti dizajna i arhitekture
  • Uključivanje i upravljanje procesima prodaje i izlaska

Projektiranje

  • Inicijalna razrada plana projekta s Naručiteljem te definiranje okvirnog vremenskog,
    tehničkog i financijskog plana
  • Praćenje rada projektantskog tima (koordinacije, rješavanje tekuće problematike,briga o kvaliteti i rokovima

Građenje

  • Upravljanje procesom ugovaranja: izrada tender dokumentacije za raspisivanje natječaja (teksta Poziva, Općih uvjeta ugovaranja i sl.), raspis natječaja, komunikacija tijekom natječajnog postupka (odgovaranje na upite, davanje pojašnjenja i sl.), evaluacija pristiglih ponuda sa izradom analiza i prijedlogom odabira Izvođača.
  • Upravljanje procesom građenja
  • Uvođenje Izvođača u posao – Inicijalni sastanak
  • Organizacija tjednih koordinacija
  • Kontrola radova izgradnje
  • Kontrola dobave opreme
  • Organizacija priključivanja / spajanje na javnu infrastrukturu
  • Analiza i pregled (odobrenja) za dodatne radovi tijekom izgradnje
  • Organizacija ishođenja svih suglasnosti i potvrde za tehnički pregled
  • Organizacija provedbi funkcionalnih ispitivanja (opreme, instalacija, i dr.)
  • Organizacija energetskog certificiranje građevina
  • Organizacija tehničkog pregleda
  • Praćenje aktivnosti uklanjanja nedostataka po tehničkom pregledu
  • Sudjelovanje u okončanom obračunu sa izvođačima radova i dobavljačima opreme
  • Organizacija ishođenja uporabne dozvole
  • Sudjelovanje u primopredaji građevina Naručitelju

Bitne aktivnosti

  •  Upravljanje komunikacijom
  • Razvoj i praćenje vremenskog plana
  • Kontrola proračuna (troškova)
  • Praćenje i osiguranje kvalitete
  • Upravljanje rizicima
  • Izvještavanje